Září začalo přechodem dětí z MŠ I. do naší předškolní třídy. Také jsme přivítali mezi námi nového žáka. Adaptace dětí na nový prostor byla velmi rychlá, neb jej již znaly. Probrali jsme témata jako „Můj den, Můj domov a Na návštěvě“. V rámci těchto témat jsme se dívali na hodiny, jaké dny v týdnu máme, jaké části dne máme a jaké jsou typické činnosti pro danou část dne. Podnikali jsme kratší i delší vycházky do okolí školy a to v každém počasí.
V rámci tématu „Na návštěvě“ jsme ve třídě stavěli bunkr za použití dek, židlí, stolů a kolíčků na prádlo. Stavba začala jako příbytek pro dvě děti, ale postupným zvětšováním a přistavováním se do něj nakonec vešla celá třída. Vyrobili jsme papírové hodiny, kde děti už zkoušely přepsat čísla.
Z kraje měsíce jsem započal diagnostiku dětí. Kromě diagnostických archů jsem s dětmi provedl také kresbu postavy a základní orientaci v barvách, počtech, geo. tvarech a samozřejmě držení grafického materiálu. Také základní pohybové schopnosti a dovednosti jako je házení a chytání míče, odbíjení o zem atd.